1. Πως μπορώ να πληρώσω;
Η πληρωμή των υπηρεσιών και των προϊόντων γίνονται με τους εξής τρόπους:
• Πληρωμή με Viva Wallet Smart Checkout
Μπορείτε να πληρώσετε είτε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, με ψηφιακό πορτοφόλι (Google Pay ή VivaWallet) ή με άμεση τραπεζική μεταφορά μέσω IRIS.
• Πληρωμή στο κατάστημα ή κατά την παράδοση (Αντικαταβολή)
Mπορείτε να πληρώσετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας στο κατάστημά μας, αν πρόκειται για παραλαβή από το κατάστημα (χωρίς επιπλέον χρέωση) ή στον μεταφορέα, αν πρόκειται για αποστολή στον χώρο σας (επιπλέον χρέωση 2€).
Υπενθυμίζουμε ότι δεν επιτρέπεται η πληρωμή ποσού άνω των 500€ με μετρητά και απαιτείται τραπεζικό μέσο πληρωμής.
2. Θέλω να πληρώσω με κάρτα. Είναι ασφαλές;
Η διαχείριση των πληρωμών γίνεται σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον της Viva.com με όλες τις διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας. Εμείς δεν αποθηκεύουμε κανένα δεδομένο τραπεζικών μέσων πληρωμής. Το αφήνουμε στους ειδικούς!
3. Πότε θα μου στείλετε τα προϊόντα;
Αν τα προϊόντα είναι Σε απόθεμα η αποστολή από εμάς γίνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση αγορά προϊόντος που είναι Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας η αποστολή από εμάς γίνεται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.
Οι αποστολές πραγματοποιούνται μέσω εταιριών courier. Οι χρόνοι αποστολής διαφέρουν ανάλογα με την περιοχή και μετράνε από τη στιγμή που θα παραδοθεί η παραγγελία στην κάθε εταιρία. Γενικά κυμαίνονται από 1-3 ημέρες για χερσαίες και νησιωτικές περιοχές, ενώ μπορεί να φτάσουν ως τις 7-10 ημέρες για δυσπρόσιτες περιοχές.
4. Πόσο κοστιζει η αποστολη της παραγγελιας μου;
Τα έξοδα αποστολής μέσω courier ανέρχονται σε 3€ και σε περίπτωση αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον χρέωση 2€.
Για αγορές άνω των 80 ευρώ δεν χρεώνονται έξοδα αποστολής, παρά μόνο η χρέωση αντικαταβολής 2€.
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας και από το κατάστημά μας, χωρίς κόστος, αρκεί να έχετε ειδοποιηθεί μέσω email ότι η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί (δηλαδή ότι είναι έτοιμη για παραλαβή).
5. Μπορώ να παραλάβω τα καλλυντικά μου όταν θα έρθω για το ραντεβού μου;
Όταν η παραγγελία σας ετοιμαστεί θα λάβετε σχετικό email. Αν μέχρι την ημερομηνία του ραντεβού σας τα προϊόντα είναι έτοιμα, φυσικά και μπορείτε να τα παραλάβετε τότε!
6. Μπορώ να πληρώσω τα καλλυντικά μου όταν θα έρθω για το ραντεβού μου;
Φυσικά! Αρκεί να έχετε επιλέξει κατά την παραγγελία σας ως τρόπο πληρωμής αντικαταβολή. Στη συνέχεια, μπορείτε να πληρώσετε στο κατάστημά μας με όποιον τρόπο θέλετε.
7. Μένω στο εξωτερικό. Μπορείτε να μου στείλετε τα καλλυντικά που θέλω;
Δυστυχώς όχι. Αυτή τη στιγμή μπορούμε να πουλήσουμε και να στείλουμε καλλυντικά μόνο εντός της ελληνικής επικράτειας.
8. Έχω και άλλες απορίες. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία ή υπόδειξη έχετε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία επικοινωνίας που βρίσκονται στη σελίδα Επικοινωνία ή απ’ ευθείας μέσω της φόρμας.